Especialista en Màrqueting Digital
Especialista en Màrqueting Digital
Dissenya i implementa estratègies de màrqueting digital, optimitzant la presència en línia de l'empresa en diferents canals.
Google Ads
Plataforma publicitària de Google que permet crear campanyes d'anuncis pagats per aparèixer en els resultats de cerca i llocs web associats.
Analytics
Conjunt d'eines i tècniques utilitzades per recopilar, analitzar i interpretar dades amb la finalitat de millorar la presa de decisions i optimitzar el rendiment de llocs web, aplicacions o campanyes de màrqueting.
Gestió de Xarxes Socials (Social Media Management)
Habilitat per planificar, crear, gestionar i analitzar la presència d'una marca en xarxes socials, amb l'objectiu de millorar la interacció amb el públic, incrementar la visibilitat i assolir objectius estratègics.
Email Marketing
Estratègia de màrqueting digital que utilitza el correu electrònic per enviar contingut personalitzat i promocional a audiències específiques, amb l'objectiu d'augmentar la conversió, retenció i lleialtat dels clients.
Màrqueting de Continguts (Content Marketing)
Estratègia de màrqueting enfocada en la creació i distribució de contingut valuós, rellevant i consistent per atreure i retenir a una audiència clarament definida, amb l'objectiu d'impulsar l'acció del client.
SEM (Marketing en Motors de Cerca)
Estratègia de màrqueting digital que utilitza campanyes pagades en motors de cerca per millorar la visibilitat d'un lloc web, mitjançant l'optimització d'anuncis i paraules clau.
SEO (Optimització per a Motors de Cerca)
Conjunt de tècniques i estratègies utilitzades per millorar la visibilitat i el posicionament d'un lloc web en els resultats orgànics dels motors de cerca, optimitzant el seu contingut i estructura.
Customer Journey
Comprensió de les etapes que un client travessa des del primer contacte amb una marca fins a la compra i més enllà, optimitzant cada interacció.
Fonaments de Màrqueting Digital
Coneixement de les estratègies, tècniques i canals utilitzats per promocionar productes i serveis en mitjans digitals.
Segmentació d'Audiència
Coneixement de tècniques per dividir un mercat en grups més petits amb característiques similars, permetent una personalització d'estratègies de màrqueting.
Estratègies de Contingut
Desenvolupament de plans per crear, distribuir i gestionar contingut rellevant i consistent que atregui i retingui a una audiència clarament definida.
Analítica Digital
Ús d'eines i mètodes per mesurar i analitzar el comportament dels usuaris en mitjans digitals, optimitzant el rendiment de les campanyes.
CRM
Programari de gestió de relacions amb clients utilitzat per organitzar, automatitzar i sincronitzar vendes, màrqueting i servei al client.
Creativitat
Capacitat per proposar idees innovadores i solucions originals als problemes.
Pensament analític
Habilitat per analitzar informació de manera lògica i detallada per prendre decisions fonamentades.
Adaptabilitat
Capacitat per ajustar-se ràpidament a noves circumstàncies, tecnologies o mètodes de treball.